Jak wygenerować żądanie wydania certyfikatu CSR?

Komercyjny certyfikat SSL można uzyskać po przesłaniu do wystawcy certyfikatu tzw. żądania wydania certyfikatu "CSR". 

Aby wygenerować CSR, należy zalogować się na koncie hostingu, na którym zainstalowany będzie certyfikat i wykonać poniższe kroki:

  1. Należy wybrać domenę, która ma zostać zabezpieczona: 
    Wybór domeny

  2. Po wyborze domeny należy przejść do opcji Zarządzanie kontami -> Certyfikaty SSL




  3. W tym miejscu należy wybrać sekcję Utwórz żądanie certyfikatu - zostanie wyświetlony formularz:



  4. Formularz należy uzupełnić poprawnymi danymi pamiętając o tym, że do wydania certyfikatu SSL niezbędne jest potwierdzenie praw własności do domeny, co odbywa się poprzez kliknięcie w link jaki organizacja wydająca certyfikaty wysyła emailem. Co istotne, adres email musi być w zabezpieczanej domenie i musi to być skrzynka o konkretnej nazwie (do wyboru admin@, administrator@, postmaster@, webmaster@). Jeśli użytkownik nie ma takiej skrzynki (bądź nie ma do niej dostępu), konieczne jest utworzenie takowej:




  5. Po uzupełnieniu formularza i kliknięciu przycisku Zapisz, wyświetlone zostanie okno z wygenerowanym żądaniem CSR:




    Żądanie to należy skopiować a następnie wkleić w oknie do formularza służącego do zamówienia komercyjnego certyfikatu SSL
Czy ten artykuł pomógł rozwiązać Twój problem? 2 - tylu użytkowników oceniło ten artykuł jako pomocny (2 Głosy)