Funkcja catch-all umożliwia odbiór wiadomości wysłanych na dowolny, nieistniejący adres w Twojej domenie na zdefiniowane uprzednio konto pocztowe. Pomaga to w sytuacji, jeżeli ktoś wysyłając do ciebie maila, pomylił się w nazwie konto i wysłał wiadomość na testtt@test.pl a nie na test@test.pl. Minusem tej funkcji jest potencjalne zwiększenie odbioru wiadomości spamowych.
1. Aby zdecydować, czy te wiadomości mają być odrzucane, bądź przyjmowane, zaloguj się do Direct Admin, następnie wybierz „Usługa e-mail catch-all”.
2. Gdy zaznaczysz opcję „Zwrot”, nadawca jest powiadamiany, że taki adres mailowy nie istnieje. Wybierając „Ignoruj”, nadawca nie dostanie takiej wiadomości. Wybierając opcję „Adres”, decydujesz się na odebranie takiej wiadomości, na wskazany przez ciebie adres mailowy. Kliknij „Aktualizuj” by wprowadzić zmiany do systemu.